توضیحات
اشــڪِــ پـــنـــهـــاטּ

 

تشکر میکنم از دوستان عزیزی که لطف میکنند و از موضوعات وبلاگ هم
بازدید میکنند . لازم دونستم یه توضیحاتی در مورد این بخش به استحضارتون برسونم .
1-از همه ی شما دوستان عزیز با کمال افتخار دعوت میکنم عضوبشید و مطالبتونو ارسال کنید تا با اسم خودتون توی این قسمت قرار بدم .
2-این بخش مخصوص مطالب ارسال شده توسط اعضای وبلاگه و عوضهای
عزیزی که لطف میکنند مطالب قشنگشونو برام میذارند ، توی این
قسمت با اسم خودشون انتقال میدم .
3- اگه تمایل داشتید به پستهای این عزیزان نظر بدید لطفا توی
همون پست مربوط بنویسید .
 4-در آخر هر مطلب ، اسم نویسنده ی مطلب رو میذارم و شما میتونید
با کلیک روی اسمش از وبلاگ یا وبسایتش بازدید کنید (البته در
صورتی که آدرس وبلاگ یا وبسایت رو گذاشته باشه )
5-از عزیزانی که زحمت میکشن و پستهای قشنگشونو میذارن خواهش
میکنم پستهاشونو مرتبط با موضوع وبلاگ بذارن .
 
مشتاقانه منتظر پستهای قشنگتون هستم
 
 


 



نظرات شما عزیزان:

شهرغم،عاشقانه ترین وبلاگ فارسی
ساعت16:47---24 دی 1391
شهر من شهر غم است،خانه ام دیواری از اندوه با سقفی از نا امیدیست...
سلام دوست من،مطالب خوبی داری ازت دعوت میکنم به وبلاگ شهر غم،عاشقانه ترین وبلاگ فارسی سربزنی و نظرتو درمورد شعرا و مطالبم بگی.واسه تبادل لینک هم حاضرم کافیه منو با همین عنوان لینک کنی و ازپیوندهای روزانم، رو تبادل لینک با ما کلیک کنید و لینک تونو ارسال کنید تا تایید کنم. منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشتـﮧ شده در یک شنبه 24 دی 1391ساعت 15:47 توسط امیـرحسیـن| |


طراحے: امیرحسین